Arculattervezés 2020-ban

A 2019-es év tapasztalatai alapján folyamatosan növekszik az arculatok megújításával felkereső cégvezetők száma. 

Nos, mit is kell tudnunk egy arculatról 2020-as évben. Továbbra is hódít a letisztult skandináv jellegű design. Ez sok szempontból előnyös, mivel a logó és maga az arculati elemek egyszerűsített stilizált modern ábrákat és formákat foglal magába. Így a vásárló könnyebben tud azonosulni az adott cég szolgáltatásával. Azt kell tudni, hogy egy jól működő arculat esetén a vásárlók nem a cégnévre kíváncsiak, hanem egy a tevékenységhez köthető embléma, jó kedvet és bizalmat árasztó formát. Minden esetben a megbízáskor át kell beszélni a szakemberrel a pontos célközönséget, célokat és lehetőségeket.

A színek meghatározásakor figyelembe kell venni a tevékenységhez köthető színeket, olykor el lehet térni tőlük, de nem ajánlatos, mert nem hiába vannak bizonyos színek egy-egy tevékenységhez párosítva. Igen ám, de ilyenkor jöhet az, hogy akkor hogy különbözzünk a konkurenciától, van úgy hogy meg lehet lépni egy teljesen más vonalat, van hogy nem érdemes, ezt mérlegelni kell minden esetben, pont ez a szép ebben a szakmában, hogy folyamatosan változik minden és alkalmazkodni kell, hogy sikeresek tudjunk maradni.

Név választásánál is azt javasoljuk, hogy elsősorban valami fantázianevet, megjegyezhető frappáns nevet találjanak ki. A cégnév 90’ éveket idézi, ezzel ne is próbálkozzunk, gondoljunk csak bele… mi mikor szolgáltatást veszünk igénybe nézzük azt, hogy milyen cégnév van a szolgáltató mögött? NEM, azaz nem a cégnév számít. A cégnév az ügyfél bizalmának elnyerése után számít, ekkor sokan céginformációban lenyomozzák az adott céget, hogy nincs e valamilyen korlátozás alatt. Ezt tegyék is így, mert fontos a megbízhatóság, ha például előleget kell valakinek utalni.

2020 ban tehát tovább nő az arculatok utáni igény nem érdemes lemaradni a vetélytársaktól.

Kérjen ajánlatot tőlünk és beszéljük át személyesen, hogy az Ön cégének mi lenne a legjobb megoldás e területen.